I'm gonna wright you a good song, something you may need

Stannade hemma från skolan idag. Vaknade med ont i magen som nu mer och mer har gått över i huvudvärk och yrsel. Svinkul. Verkligen. Har hunnit kolla igenom lite vänner-avsnitt och kollat på franskapapper.
Det hade varit askul att se invigningen till kulturdagarna som vi har i skolan just nu. Men de kommer ju nästa år igen så jag får ta det då. (:  Sen att jag missade mina vänner som sjöng i kören är ju också lite surt. Men jag får väl en liten catch up imorgon efter nationellaprovet. puuh.
Ha det fint
Och vad är det med vädret idag egentligen snö, hagel, regn och sol. När mor min väckte mig imorse och sa att det snöade trodde jag hon skämtade med mig. Seriöst... -.-' Som tur är har inget lagt sig. Men vad hände med sommarvärmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0