I lost him in the club

Just nu är det så himla mycket som händer. Känner mig stressad på något sätt. Det är tjejmiddagar, tandläkartider, sommarjobbsmöte, psykologtid, läkartid, en eventuell klassfest, 3 nationella prov nästa vecka kanske till fyra och sedan måste jag få tag i ett par jeansshorts. Det minst viktiga i det hela. Men jag är i stort behov av det om det enbart är mina lår som tänker ändras i min sakta men säkra viktuppgång så behövs det en liten annan storlek. Lite sorgligt faktiskt gillar inte riktigt att lämna 34 bakom mig. Och jag är ändå smal. Vem kan då ha 34? Små 11 åringar? :-/
Jaja, ska ge mig nu. Har en lång sovmorgon imorgon och det är ju rättskönt men hade hellre sluppit att sluta halv fem. Aaaaah!
Och nej, jag putar självklart inte med läpparna. De ser ut såhär. Seriöst!!!!!!! (haha)
.
och jag har snart lyssnat ut mina 10 timmar spotify för denna månaden och det har gått 4 dagar. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0