everyday we have a litte war

Är så himla trött, varm och gnällig. Det är det som bilden nedanför ska visa.
Nationella var rätt svårt. Men det får gå som det går. Huvudsaken är ju att man får G som sagt. Det andra är bara bonus. Idag var "slaget om innerstan" seriöst så tror jag att jag förlorat hörseln efter det, 4 skolor som tävlar i olika grenar, självklart så kom ju schillerska sist(haha). Själv satt jag med alla andra på läktaren och hejade på. Som sagt hörselskador. Älskar våran skolmaskot. Helt underbar. (:
Nu ska jag hoppa in i duschen och stanna där tills jag ruttnar. Känner just nu att jag inte orkar med vissa människor men det är inget man kan visa eller något. Bara köra på som vanligt. Spela.
Det är mig det stora problemet ligger hos tror jag. Jaja. Men ja, småsmåsmå.
Ha det fint i solen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0