While I'm driving


Linn Abrahamsson:
Har fikat med snyggingen Malou och nu är jag hemma.
Dagarna borde alltid vara såhär! (:

Tycker att min facebook sammanfattade detta riktigt bra.
Hade bara en lektion idag så direkt när jag slutat så fikade jag med Malou. Riktigt mysigt.
Det var ett tag sen vi träffas nu eftersom varje gång vi bestämmer något så kommer någon sjukdom in i bilden. Helsjukt.
Sen drog jag hem. Gick en bit med solen i ögonen. Solglasögonen åkte på, kändes så sjukt bra. Det enda som förstörde det hela var knastret från gruset varje gång mina skor nuddade marken.
Väl hemma hann jag plugga, börja på svenskauppgiften, sortera tvätt, ta kort till repotaget. Känns redigt gött faktiskt. (:
Mår så bra. Är glad. (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0