Look, I'm still around

Såg precis att "idol" kommer hit 9 april. Cicci och jag sa ju att vi skulle söka när förra året var slut och när jag fyllt 16. (Hatar att fylla år i december....) Bara för att det är en sådan sak man måste göra en gång i livet. Vara lite wild and crazy. Jag vet redan nu att jag inte har någon chans, jag kan inte sjunga, jag har inte utseendet för någon sådan person. Så ja det får förbli en dröm (inte att var med i idol. HAHA). Och drömmar är ju alltid fina. (: Jag kommer fortsätta vara en såndär "osynlig" person. Det kanske är för det bästa ändå.
Men får se om jag får med mig Cicci eller om vi båda skräms iväg av en viss Alexander Bard. Haha.
.
Jag borde egentligen sova nu. Men är inte trött och jag orkar inte ligga vaken i sängen flera timmar i sträck det är inte värt det. Igår låg jag och tänkte på matte, snälla fråga mig inte varför, och helt plötsligt kommer jag på ett fel jag gjorde på matteprovet. Gissa om jag blev sur. Haha. Sen låg jag och kollade på den enorma månen som lös in genom mitt fönster och gjorde så att mörkret inte verkade vara så mörkt längre. Rätt skönt.
.
Ska försöka fixa till något roligt här. HAr inget i hjärnan just nu och jag vill ha tips på bra låtar. För jag har totalt lyssnat sönder mina favoriter. Lite jobbigt faktiskt.
.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Cicci

hahahahah, Alexander Bard skrämmer mig! men jag får hoppas att jag inte går vidare från den första låssas-juryn. bra inställning! hehe

2011-03-24 @ 09:48:22
Postat av: josi

du är inte en osynlig person,inte för mig :) <3

2011-03-24 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0