Somebody who saves me. Away.

Idag har jag gått i stort sett hela dagen känns det som.
För första gången kändes det som om jag behövdes på jobbet. Innan lunch. Efter satt jag och glodde ut ur ett fönster en timme hållandes lite händer. Kunde varit mysigt. Men njaaa. Alltid fint att veta att man uppskattas i alla fall.
Direkt efter jobbet gick jag mot Matilda för att gå ut en promenad innan hon sticker bort. Somliga har ju lov nu. Inte alls avundsjuk. Nejnejnej. (;
Men vi gick långt och väldigt lättklätt för det var så varmt att man avled lite smått.
Fick väl en del skumma blickar. Men seriöst det var varmt! Och vi gick ju inte direkt nakna! x) Haha.
Påväg hem tutade en bil. Då var alla kläder på till och med. Det händer aldrig när man är ensam och nästan bara när Matilda är med. Den tjejen har något extra förstår ni! :)
Sen blev jag medbjuden på middag. Whaaaa, så gott. Rullade hem kan tilläggas.
Skickade iväg ett sms som jag inte borde skickat. Men känner man sig lite ensam så gör man sånt ibland. (:
Imorgon ska jag direkt efter jobbet iväg och se hur allt är. Skriver kanske mer om det sen.
Snart väntar sängen. Kanske.
Det är för fint väder för att sova.
Var btw ute en sväng med Josef igår också vet inte hur lägesedan det var sist.
Kära nån, efter allt detta promenerande kräver jag snygga ben. Punkt slut. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0