Någon som räddar mig

Vet seriöst inte vad det hände med uppdateringen igår. Haha.
Tjejkvällen var asmys, med prat musik och lite för mycket chips. Kan inte sluta äta sånt!
Kom hem, åt lite och gick sedan och la mig. Vaknade sedan när klockan ringde lite över 6. Stängde av alarmet och somnade om. Det blev nog lite sent igår ändå. Haha. Men jag kom upp tillslut men var sen men blev skjutsad så allt slutade bra.
Nu är ännu en jobbvecka gjord och det känns asnice!
Träffade Matilda direkt efter och vi utförde vårt lilla mission. Nog pratat om det. Men vi är cooooola! (;
Haha.
Nu håller jag på att packa för fulla muggar till landet eftersom vi åker inom en snar framtid. Ska försöka ta lite roliga bilder där uppe. Har inte orkat göra det på ett tag nu. Menmen. Vad gör man.
Nu måste jag packa det sista innan alla börjar tjata på att jag är långsam.
Men ha det gött!
Puss
Ska försöka skriva något fint här under vistelsen på landet. Men man vet ju aldrig. (;
Glad midsommar annars. <3
Och rätt gammal bild. Men kände att den passade in lite fint. (;
Och ja, jag kanske gillar mina ben på bilden. ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0