just a city boy

Hållit händer, pratat, spelat fia med knuff (kom totalsist kan tilläggas), gjort mat, halvsovit i en fåtölj och stirrat in i väggen har jag gjort idag. (:
Även fått höra detta:
"det är inte blommor jag bryr mig om det är er" efter ett långt samtal om blommor, man smälter lite måste jag erkänna.
"dina händer är som istappar då måste du ha ett varmt hjärta" efter en hälsning och en puss på handen. Lite smält här med.
"du är en vacker kvinna" totalsmält.
Wha, så himla söta kommentarer får man av dessa äldre människor. Även fast jag mest känner mig iväg just nu. Menmen. Det blir nog bättre. Imorgon ska vi (jag och Siri) (den andra sommarjobbaren) göra frukost helt själva. Ska blir kul att se om vi lyckas.
Haha.
Ha det fint!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: sophia.

åhhhh, vad söta :(

2011-06-16 @ 11:52:03
URL: http://sophialindemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0