If you never try you'll never know


Här sitter jag för tillfället. Kände att datan kallade och behövde komma bort från den starkaste solen innan jag fick solsting. (;
Sen kom en geting och satte sig på min rygg. Den var lite mindre välkommen än vad datan var men jag jagade iväg den med flugsmällan tyvärr var den för snabb för mig. Whäää.
Sedan så spelas det härlig musik från högtalarna detta är avslappning på hög nivå!
Och ja, det är naket som gäller det går inte att ha på sig mer än en bikini annars smälter man som en liten glass.
Tack vare solen, antar jag, så har min hy kollapsat totalt. Aaaah. Hatar detta. Men vill inte ha bort solen för något. Detta är liiiivet på en pinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0