Far behind

Jobbdagen idag gick rätt fort ändå.
Kanske berodde på att vi fick sluta en och en halv timme tidigt. Inte mig emot så att säga. (;
Lyssnade precis slut på mitt spotify. Och det var inte bara ett utan tre. Känna bra. Eller inte.
Att köpa premium är väldigt lockande i just denna stund!
Sitter och kollar på en ny systemkamera. En som kan filma också. Också detta väldigt lockande. Åh, vad jag skulle skulle gå på allas nerver när jag tryckte upp en filmandes systemkamera i ansiktet på dem. Meen oh, så kul att ha. Äger iofs en filmkamera har knappt plcokat fram den inte ens filmat med den. Lite synd... :-/ Får se till att ta mig själv i kragen. Eller kanske dra mig lite i håret. Vad vet jag. X)
Ha det fint!
Puss
Ha ha ha ha, kan tilläggas. Men den såg bara sååå somrig ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0