vad har du gjort för att bli dig själv.

Känner mig för tillfället så orkeslös. Orkar inte göra något känner inte för att göra något. Sängen är iofs rätt lockande och att sitta i solen och läsa. Den himla boken förstör mitt liv typ. Vill ha det livet. Det jobbet och de människorna i min närhet. Whaa.hon tar iofs dumma beslut hela tiden men det hade ju knappast blivit en bok annars och jag hade väl bara dött lite ännu mer här i skogarna. Nej. Men ska kanske satsa nu ändå. Hallå. I need your help. Eller något. Men vill. Just nu så himla mycket. Har till och med blivit pepp på att träna igen.. Man liksom bara what. Detta kanske inte låter så orkeslöst idenna stund menmen. Någon gång ska det vara min tur. Hoppas det i alla fall. Måste bara tillägga att jag äntligen blivit lite brunare. I like. Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0