time is on your side

Vet inte vad jag ska säga.
Vet inte vad jag ska skriva.
Kvällen som började så bra och kändes så bra slutade inte lika bra för min del.
Kände bara att jag skulle bryta ihop. Var tvungen att bara springa iväg. Ville bara skrika.
Vilket är lite svårt eftersom jag knappt kan göra det, lika mycket som jag kan gråta.
Men hur som helst. Början var fin med mycket skratt.
Fina vänner som har fina vänner som man kan skratta med.
På något sätt så måste allt hända på en och samma  gång. Som knytnävsslag inifrån.
Som ingen hör eller ser.

Spände rälsen idag också- smärta.
Har fått 6 st gummiband i käften, känns bra.
Dessa gör att jag spottar på allt och alla. Typ.
Hatar.
Men blir antagligen av med den till jul om inget skumt händer och det känns sååå bra.
3 jobbdagar kvar nu! UNDERBART!
Men nu kallar sömnen. Yepp.
Ha det fint.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-05 @ 12:04:55
Postat av: Anonym

<3

2011-07-05 @ 12:06:14
Postat av: Anonym

<3

2011-07-05 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0