But I need more than myself this time

Ska nog dra mig mot landet om ett tag. Orkar inte vara kvar här.
Känns bara som alla är sura på mig utan anledning och i denna familjen stänger man inne med sina känslor och berättar inte ett piss så jag fattar som sagt just inte ett piss just nu.
Men känner att landet känns bäst för tillfället. Behöver slappna av lite igen.
Packningen är nästan klar... Så vet inte riktigt när vi åker än.
.
Men Stockholm var asnice. Hotellet var asnice. Är fortfarande sjukt förvirrad av denna stad men jaaa. Har shoppat lite för mycket. Men jag gillar det. (:
.
Idag ökade jag dosen också. Så märker väl om det kommer några biverkningar. Wiho. Typ. -.-'
Ni får ha det fint!
Bilder kommer någon gång i framtiden.
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0