When you lose something you can't replace

hejsan.
Det är en trött Linn som skriver.
Men hon har gymmat med faster. Man känner sig ruskigt otränad när en 80 åring kan göra övningar som inte jag kan göra. I detta fallet var det att ha fötterna på en boll och rulla den fram och tillbaka. Det är svårare än det låter. För bollen åker åt all världens håll. Efter passet på ca 1 timme så var mina armar spaghetti. Totalspaghetti. Men då missade jag spårvagnen jag skulle ta så jag fick gå till bussen och då kommer inte den förrän om 10 minuter så då gick jag hela vägen hem. Sen var jag slut. Haha. Ja, jag vet. Det är hemskt. Och jag kommer ha sån träningsvärk imorgon. Jag vill inte ens tänka på det.
Men sen kom i alla fall Josefin hit en sväng. Det var najjjjjs. (:
Nu ska jag faktiskt vara lite duktig och läsa några sidor svenska, antiken. Åh, vad jag hatar plugg.
Today. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0