What does everyone else

Matteprovet idag gick nog rätt bra. Får jag hoppas.
Bof:en (bild och form grund) var roligare denna gången. Mest för att vi satt och kastade papper på varandra och jag fick ett och annat skrattanfall även fast det inte jag var den som blev attackerad, satt mer och fnissade och kollade. Medan de andra höll på och hade skoj. (:
Jag kommer nog aldrig vara den
Så ja...
Försökte vika flygplan också. Det gick ju inte jättebra kan jag inte säga. (;
Nu blir det lite mat och sedan samhällsplugg.
Ha det fint. Puss.<3

Kommentarer
Postat av: rebbiz

Var med i utlottningen av ansiktsmasker!:)

2011-01-25 @ 16:21:34
URL: http://rebbiz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vissa har lättare att ta för sig än andra. Jag brukar inte ha det..men ni är ett så gött gäng så att kasta pappersbollar kommer fånigt nog som en självklarhet! Våga står på dig och vara "den", om du vill, kommer inte bli några konstigheter för du är en i gänget!! Snyggo!

2011-01-25 @ 19:53:43
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0