Were I wanted to go

Mår inte på topp just nu. Har ont i magen och mår illa. Fyyy... Min spyfobi gör inte detta direkt bättre om man säger så. Menmen vad gör man. Jag får väl stå ut med detta under hela "kräksjukaperioden" för jag kan gissa att det just nu har en stor inverkan på det hela.
Sen så har jag också slutat med min medicin som jag skulle ta för magen och illamående, magkatarrmoj. Men eftersom min läkare tillslut kom fram till att det inte var magkatarr jag hade så skulle tydligen inte medicinen vara till någon nytta. Men det var den och är.
Jag slutade ta den precis när jullovet började så det har gått ett par veckor nu. Men jag håller ut tills på fredag då jag ska på en liten koll hos läkaren som verkar tro att skiten bara just nu är psykisk och att jag har "fastnat" kvar i det från förut.
Men den som lever får se vad som händer.
Bara det inte blir någon kräksjuka här så är jag nöjd. Nästa i alla fall...
Dagens lidande bild nr 2. Sen att jag inte kan göra tummen ner är en helt annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0