Laughing with

Mår fortfarande inte helt hundra. Det går i vågor.
Men eftersom inget hänt än så är det väl lugnt. Bara min mage som som vanligt spökar.
Eftersom jag är som jag är så blir jag ju lite "freaked out" men det är väl sånt man får ta helt enkelt.
Alla har ju sina problem.
Så imorgon tänker jag må bra. Inget illamående tack! Och så vill jag att svenskaprovet ska gå bra.
Jaja. Nu ska jag inte tråka ut er längre med mina eviga klagomål.
Imorgon när provet är överstökat och jag kommit hem ska jag försöka fixa till some stuff här. Redigt najs. (:
Lägger in en liten videosnutt. Älskar fortfarande denna låten. Gånger typ tusen. (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aww söt låt!

Och älskar killen i bakgrunden som spelar typ wii xD

Va heter låten, och vem gör den? :O :)

2011-01-18 @ 23:21:30
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com
Postat av: Matilda

hahaha kom på sen vilken det va, men tycker ärligt dom två gör den bättre!! :O

2011-01-18 @ 23:26:46
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0