Into my little world

Hejsan.
Är hemma. Har bara inte hunnit uppdatera här.
Skolan idag gick ändå helt okej. Var inte allt för trött. Men min mage fick spel under franska lektionen och kurrade högt och ljudligt med jämna mellanrum. Tack för det...
Sen så var det också en liten trevlig håltimma under dagen så då åkte jag, Angelica och Linnea till stan. (:
Så det var lite om dagen nu ska jag kolla på min fotouppgift, som jag skulle ha gjort klart innan jullovet, och fixa det sista på den.
så tjo så länge. (:


JAg börjar också fundera lite halvt på om jag ska klippa lugg igen. Jag vet också att bilden är enormt charmig.
Men vad tycker ni? Lugg eller icke lugg? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0