Half of my heart

Och om två timmar är helgen slut. Jag fattar inte hur dessa helger bara kan flyga iväg.
Men nu blir det i alla fall vårtermin for real. Med nytt schema och shit. Men det positiva med det är att jag inte längre slutar sent på måndagar och har sovmorgon nästan varje dag. Men jag slutar sen på fredag. Puh. Ja, precis fredag. Menmen, jag överlever. (;
.
Imorgon får det bli plugg för hela slanten eftersom det är prov på tisdag. Men har bestämt mig för att göra något åt min header och denna gång ska det faktiskt hända något. Sen ska jag spela lite gitarr. Vem vet vad det leder till. Haha.
.
Men ha det så gött och försov er inte imorgon. (;
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0