I think there's a chance

Har inte orkat eller hunnit blogga något idag.
Kändes hur som helst skumt att vara i skolan igen efter en veckas lov.
Men det gick bra. Jag somnade inte eller något.
Efter skolan så har jag läst min engelskabok har ca 30 sidor kvar nu bara. Puuuh.
Ja, har självklart suttit och kollat på tv också och ätit ett antal bitar choklad. Jag måste seriöst lägga ner detta chokladätande. ICKE BRA FÖR HYN LINN. Kanske förklarar varför den ser ut som det gör. Menmen.
That's life. Vissa har finnar, vissa inte. Fyy, vad jag hatar människor som inte har det. (Jag hatar på ett fint och sött sätt som inte är helt jätteseriöst) (;
Haha.
Har också ägnat en liten stund åt att räkna ut min bh-storlek på lindex hemsida. Rätt underhållande faktiskt. (;
Det gick rätt bra. HA HA HA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0