but I don't know why

Tänkte ta en liten uppdatering här. Jag kan inte låta bli.
Jag lever just nu för att skratta. Skrattar konstant. Men man säger ju att ett skratt förlänger livet. Jag borde väl vara odödlig vid detta laget.
Det var särskilt på dagens bof. Hjälp, vad sjukt allt blev. Fick reda på lite halvroliga saker som jag ska försöka lägga på minnet. Sen kom våran lärare och satte sig bredvid oss hela tiden. Så sjukt kul. Jaaa, vill nog inte gå in på några detaljer om allt som hände runt vårat lilla bord. Men kul hade vi. I alla fall jag. (;
Mitt hår är äntligen platt och nytvättat om man jämför mot imorse. Haha. Allt var kaos. Viktigt att veta?! Jajemän! (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahah aa, trodde jag skulle dö av skratt flera gånger den lektionen! Speciellt när vi alla bara; NEJ ROPA INTE PÅ THOMAS!!!

felix- THOMMMMMMAAAASSSS!!!!!



hahahah

2011-02-09 @ 17:20:04
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0