It's a new dawn, it's a new day, it's a new life

Emma kom till mig tidigt imorse och vi satte igång och tog lite polaroidbilder. Kände att det var dags att sätta igång nu. Även fast min hy är som den är. Ansiktsbilderna funkar behöver ta nya helkroppsbilder. Sen är det hela klaarrt.
Vem vet om några år är det kanske mig ni ser gåendes på victoria's secret fashionshow. Eller?
Okej, det där gick till överdrift. Men vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör något.
Varför inte prova när man kan. När man har längden och måtten som krävs. Och en kropp att döda för. Okej, överdrift igen. Ingen fattar när jag är ironisk på bloggen eftersom man inte kan höra det så det är bäst att vara övertydlig.
Men nu jävlar.

Funderar ut lite nyårslöften samtidigt:
-Få iordning min hy en gång för alla.
-Fortsätta träna som jag gör.
-Fortsätta äta nyttigare. Alltså inte för mycket sött. Ska försöka i alla fall...
-Hitta lyckan. Eller bara må så bra som möjligt.
-Och skicka in bilder.
-Göra något jag aldrig gjort innan.
-Vara extra mycket med mina fina vänner. För att dom är det finaste <3

Tycker det låter rätt bra faktiskt.
Jag peppar.
2012 ska bli ett bra år! (((((((((((:
obäddad säng och sjuuuuuuukt charmig flicka. I know. I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0