for everyone who needs it

Webbkamera egobilderna är det ett överflöd av just nu. Tyvärr. Latheten har slått till. Gånger 100000.....
Idag har varit en rätt fin dag. Åkte med Matilda till stan en sväng, i klackskor,(har aldrig varit så skönt att ta av sig ett par skor sen. Vi gick en hel del. Haha(Sen var jag tvungen eller tvungen och tvungen men min buss skulle inte komma på 20 min så jag gick hem snubblade till framför två människor som fick sig dagens skratt. Dagens enda snubbel. WHA LINN)))för att fixa en överraskning och sedan boka tid till makeuprådgivning på bodyshop som jag har presentkort på så det ska bli asnice.
Imorgon börjar mina föräldrar jobba igen så då blir jag ensam här hemma några timmar ska bli rätt skönt. (: Sen kommer tjejerna hit och det ska bli najs för vi har inte träffats på ett bra tag.
Hoppas ni har det fint!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0