They will sing the songs I sing

Kom precis hem och det näst första jag gör är att sätta mig vid datan. Inte alls beroende. Nejnej. Men har i alla fall hunnit dricka en kopp te och ska snart hoppa till kojs.
Mår så himla bra.
Hade så himla kul.
Skrattade så jag dog. Det blir nog redig träningsvärk på det imorgon. (;
Jag blir så hyper i dessa situationer.
Vi kollade på zombiefilm kommer nu drömma om dessa. Jag är lite rädd måste jag erkänna. Haha.
Men ni får ha det fint. Imorgon tidigt åker jag till landet och är där över helgen så får se om jag hinner uppdatera. Ska jobba på det!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: MATILDAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Så glad att du var med!!! Synd bara att du inte kunde sova över också...men vi ses på måndag (och tisdag!!) Ha det bäst på landet och bil inte förvånad om du skulle få fylle sms i kväll ;P

hehe



PUSS! :D <3

2011-04-16 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0