Scared of the dark

Efter regn kommer solsken som brukar säga. Det måste ju betyda att regnet kommer igen efter solsken.
Det gör det i alla fall här. Hos mig.
Fina dagar. Med fina vänner.
Men jag var inte riktigt närvarande idag. Inte känt mig behövd inte känt att jag behövt vara där inte gjort någon skillnad. Vandrat som en skugga inte kunnat prata. Försökt men det funkar aldrig.
Har i alla fall ätit sushi idag det var faktiskt helt okej faktiskt. Så det ska jag äta någon mer gång. Kanske kommer bli som alla andra någon gång. Till och med kunna hålla i pinnarna.
.
Nu ska jag ta och äta och dricka och försöka tänka på fina saker.
Undrar ibland varför livet inte är en dans på rosor. Vad är det egentligen värt?
.
Ha det fint <3
För att lätta upp det hela kör jag en ursnygg bild på min obäddade säng. Onödigt. Men jag gillar mina shorts. ((:
Fattar inte heller varför mitt besökarantal sjukt till botten. Hallååå. Jag gillade ju er. :( Jag kanske är lite för tråkig just nu. Kan ta det. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0