Why are we here

Tjo.
Känns som om jag varit ute och sprungit hela dagen.
På Samhällskunskapen så jobbar vi om valet (självklart) så jag och Matilda (klasskompis) drog ner till valstugorna och raffsade åt oss olika papper som det stod olika trevliga och mindre trevliga saker om de olika partierna partierna på.
Sen så var vi så duktiga att vi gick tillbaka till skolan. Dagens motion. (;
Sen så hade vi Eso (estetiskorientering) och jag var så sjukt flum så satt mest och skrattade med två till i klassen åt allt och inget. Helt sjukt.
Sen var det dags att åka hem. Träffade Emma på vägen. Hann få reda på lite smårolga saker. Haha.
Och för ett tag sedan så kom jag hem från en fika på le pain francais med Malou. Underbart skoj. Satt och babblade på hela tiden om allt möjligt. Och nu ska vi träffas snart igen och inte vänta ett halvår till. Haha.
Så det har varit en riktigt bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0