it's time to make a change

Tror inte att det blir någon skola imorgon heller.
Men vem vet vad som kan hända under en natt.
.
Jaja, hu som helst så känner jag för att färga håret igen. Eller tona.
Jag vet inte längre vilken som är min vanliga färg. För har inte tonat det på jättelänge. Såå jaa...
Men känner för att få någon nyans mörkare så det kanske sker inom en snar framtid det med.
När det ändå blir mörkare ute varför inte bli mörkare i håret också?
Såhär såg jag ut innan. Hjälp, vad blond jag var. Jag kan inte först hur det hänger ihop menmen.
Här var jag väl som mörkast ungefär plus lugg på det hela också.
Så vem vet vad som händer. En dag kommer jag kanske platinablond till skolan. (okej, det kommer jag inte göra. Så ni kan vara lugna) (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0