It can not wait

Nu ska jag läsa igenom glosorna en sista gång, borsta tänderna och sedan plåstra om min tunga om man nu kan göra det för min gom (tandställningen) har helt plötsligt helt utan anledning börjat skava något enormt.
Så jag är lite sur på den och vill mer än gärna slita ur den och spotta på den.
Men tandläkaren sa att det bara var 2-3 månader kvar (jag hoppas verkligen på två) så jag får helt enkelt stå ut. Pffffffft. Jag tror inte han haft tandställning...
.
En annan sak apropå ingenting är att alla skriver att de längtar till vintern. Jag själv känner mig inte färdig med sommaren än och känner att det är lite smått deprimerande att man inte kan gå ut med shorts och utan att frysa ihjäl lite... Men skulle gärna ta någon riktigt varm dag till. Men jag får väl vänta ett år till på det. Usch.
Nej, nu ska jag inte sitta här mer.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0