Har aldrig riktigt sett någon i ögonen

Tjollahopp alla som klickar hit.
Idag är det inte riktigt min dag känner jag.
Jag skyller på att jag var tvungen att gå upp tidigt imorse och att katterna väckte mig hela natten.
.
Men nu ska jag satsa på allt. Det får bära eller brista. Ska försöka få mig själv att passa in i klassen också.
Jag känner att jag inte har fått min plats riktigt än. Kan inte riktigt vara mig själv. Jag blir bara lite allmänt skum. Och säger väldigt skumma saker och ironiska inlägg som ingen förstår är ironiska. Påminnelse till mig själv 'Var inte ironisk. :)
Men nu ska jag fundera på om jag ska tona håret idag eller inte. Kommer antagligen inte bli av. Menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0