En sista önskan

Hejsan.
Det fick bli en liten uppdatering ändå eftersom jag drogs mot en dator med internet som fanns här i närheten.
Annie åkte precis hem. Vi har varit ute i stort sett hela dagen och tagit massa bilder. Några av dessa kommer upp hit när jag har kommit hem. Oj, vad trevligt hoppas jag ni tycker nu. -.-' Eller inte men det spelar ingen roll.
Jaja, hur som helst så har jag och Annie varit nere vid havet större delen av dagen. Jag doppade spetsen på min ena tå i vattnet. Fy, fluffan vad kallt det var. Sen råkade jag lägga ner hela foten med sko och allt i vattnet. En mycket trevlig upplevelse.
Sen så har vi pratat om lite småtrevliga och småkonstiga saker som alltid.
Jaaa, det var väl lite smått och gott från dagen då. :)
TjaaaTjaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0