Do you know what makes me happy

Jag är hemma.
Första lektionen idag var inställd.
Så  har bara haft en riktig lektion idag eftersom jag inte var med på gympan och matten var inställd.
Men innan jag slutade idag så var det ju val. När jag valt min fina lilla blankett som jag skulle ha och slickat igen kuvertet som man skulle göra så stärcker en av de tre tjejerna som ska ta emot ens val fram sin högerhand. Dum som jag är så tror jag att hon vill ta i hand med mig. Fråga mig inte varför. Hann i sista sekunden fatta att hon inte ville hälsa på mig och gav henne snabbt kuvertet och sa vad jag hette sen sprang jag ut. (;
När jag var på gården hemma ser jag helt plötsligt hela himlen upp av en jätteblixt och sen kommer en jätteknall.
Precis när jag kommit in i lägenheten börjar det ösregna. Det verkligen vräker ner. Tir arr jag missade det.
Men nu ska jag ta mig något att äta.
Puss hej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0