Cardigan

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Det är ett stort problem. Haha.
Är ni som jag som har ett antal favoritplagg?
Jag älskar att ha på mig leggins. Tycker bara att jeans är lite allmänt obekvämt för tillfället. Så nästa gång jag köper ett par jeans så ska de inte vara tajta. Påminelse till mig själv. Även fast jag tycker tajta jeans är assnyggt så får det inte bli så.
Sen så älskar jag min gråa kofta. Den är hööög mysfaktor.
Så det blir typ att jaag går i liknande kläder hela tiden bara för att jag blir lite smått förälskad i vissa plagg.
Jag känner mig helt och fullt normal. Jaaa. (;
.
Men nu ska jag dra mig mot sängen.
Puss hej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0