Another sunny day

Har inte hunnit med att skriva något idag.
Inte för att jag varit upptagen, utan det har bara inte blivit av.
Idag så åkte jag till skolan med Carro, det känns bra att åka med någon. Känner mig lite ensam annars. (;
Började med franska. (Oj, vad mycket franska jag pluggade i somras. Inte)
Sen så var det lunch med en gång. Rätt chiiilll.
Efter lunchen så hade vi estetiskorientering, vilket var drama idag. Det var grymt kul. Har inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Skrattade typ konstant i en och en halv timma. Sjukt. Men vi skulle ställa oss i ordning på olika sätt och ha olika känslor och ställa oss i längdordning utan att kolla. Kära nån vad kul det var. Särskilt när vi skule ställa oss i bröstordning (från minst till störst) och de andra skulle gissa vad det var för något vi hade ställt oss efter. Puuuh, jag och en klasskompis skrattade så sjukt mycket.
Efter detta så var det gympa och vi gick upp till Landala där vi ska ha gympa lite då och då. Har ingen aning hur vi kom dit så detta kommer gå finfint...
Sen var det en liten mattediagnos. Den gick rätt bra tror jag. Kommer väl ha ett antal slarvfel som vanligt. Men jag gillar faktiskt matte. (; Sen att våran lärare har världen goast dialekt gör ju inte det hela värre heller.
När lektionen var slut så skulle vi ta porträttbilder till något kort av något slag. Jag vill inte ens se mina bilder. Det kommer bli riktigt hemskt. Jag fasar inför detta. Rejält.
Imorgon så ska vi ha en liten klassensdag, där man ska lära känna klassen lite bättre.
Det låter ju rätt bra. :) Vi ska vara i slottskogen och har någon 5-kamp av något slag om det inte ösregnar.
Nu ska jag borsta tänderna. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0