louder than words

Hejsan.
Idag så slutade jag direkt efter franskan, vilket också var min första lektion. Eller alla vi som gick ifrån skolan hoppades på att det inte var någon eso (estetisk orientering) så vi gick. (Vi är ju sååå busiga... -.-')
Sen så har jag varit på stan med maaaammmiii (kan inte skriva mamma eftersom jag inte säger mamma och pappa till mina föräldrar. Så det låter bara skumt.) Fick äntligen tag i vinterskor och en tunnare vinterjacka. Vinterjackan var i och för sig lite dyrare än vad jag vill att en jacka ska vara. (Billigt är braaaa!) Men den var fin och den var ju inte jättedyr om ni tror det. Jag badar inte direkt i pengar. Även om jag vill så kan jag inte.
Jag kan säga att jag diggar graffiti naggellacket som har kommit. Typ asnice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0