All you need

Hur bor du: En lägenhet i Götebooooorg.;)
Brukar du komma i tid: När jag känner för det. Jo, men oftast gör jag det.
Hur lång är du: Nästan 178 cm.
Kan du laga mat: Jorå, det funkar.
Har du någon fobi: Cellskräck, spyfobi. Särskilt spyfobi i tider som denna. Det är en fixide just nu.
Hade du en bra kväll igår: Den var säker bra.
Vilket är ditt senaste inköp: Hmmm, macka på espresso house. I think.
Din favoritdryck på morgonen: Dricker typ inget på morgonen men om jag måste välja så te.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, jag sov på golvet. Klart jag sov i min egen säng.
Vad hade du sönder senast: Hmmmm, det var faktiskt rätt längesedan jag gjorde sönder något så kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Far min.
Saknar du någon just nu: Jooo...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Eh, säga onödiga saker. Typ kommentera min vikt(på ett negativt sett)  eller tjata eller något i den stilen. Men det beror på vad det är för dag.
Intressen: Hmm, har inga speciella. Men älskar att sitta och klinka lite fint på gitarren.
Senaste person du ringde: Emma.
Vad drack du senast: Te!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Aldrig "riktigt" kaffe. I så fall moccalatte. Mumma!
Använder du hudkräm: Jajemän.
Attraheras du av män med skägg: HA HA HA! Beror på hur personen under skägget är.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kunde vara bätte. Men självklart kunde det vara värre också.
Vilken låt lyssnade du senast på: "Feel" med Robbie Williams spelas just nu
Vad tycker du är äckligt: Spyor. (;
Har du pengar på mobilen: Har jag säkert. Haha.
Vilken svordom använder du mest? Jag svär sällan. Tänker snarare i huvudet. Men jag säger väl skit om det nu räknas vilket det antagligen inte gör men jaaaa.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och! :D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hjälp, vad svårt. Detta måste jag fundera på.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag vet inte. Kanske inte direkt någon jättehemlighet.
När var senast någon stötte på dig? Hahahahahah, det var ett bra tag sen.
Vad åt du till middag senast? Okej, jag kommer inte ihåg vad det var. Hjälp! Jo, potatismos och fisk.
Äger du några popband t-shirts? Faktiskt inte.
När flög du senast? Aldrig gjort. (Och det var något ni inte visste om mig)
Pratar du några andra språk? Nej, jag håller mig helst till svenska. Men kan väl klämma ur mig några ord på engelska om det krisar.
Har du gråtit offentligt? Ja. Haha. Men det var längesen nu.
När sov du senast på golvet? På någon tjejmiddag någon gång.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, det kan jag inte säga. Ibland ibland inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag försöker att tänka positivt. Säger inget speciellt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag tror faktiskt inte det. Jag är inte höjdrädd. Men jaaaa.
Tycker du om att krama folk? Så underbart mysigt. (:
Vad är du mest nöjd med på din kropp? Ehh, jag gillar mina läppar och faktiskt mina ben.
Och minst? Näsa. Nu kan jag inte säga tänder längre eftersom de är under renovering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0