Vad är det som bränns?

Jag är trött och har tråkigt. Därför kommer denna. HA HA HA
har du skämt ut dej för den du gillar? -
Jag skämmer väldigt ofta ut mig. Men det gäller ju att bjuda på sig själv.
har du en plattång? - ja
har du en bror? - Det är inget som jag vet något om. Men jag tror mina föräldrar skulle ha berättat det för mig om så varit fallet....
har du sjukt bra humor? - Vi kan säga såhär istället. Jag har sjukt dålig humor. And I like it!!! :)
är du brunett? - Jajemäään
har du en hund? - Nej, katt. Katter.
har du skilda föräldrar? - Nepp
har du dansat? - Jag dansade senast för ca 20 minuter sen. Ingen vacker syn.
har du spelat fotboll? - Jag brukar snubbla över bollen.
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Det finns säkert någonstans. Men inte just här.
har du gråtit inför en vän? - Jaaa, hahaha...
kan du sjunga? - Hmmm, jag sjunger inte så ofta bland folk, men när jag är ensam hemma. Oh, vilket ös det är!! (;
gillar du att sova länge? - Jag gillar att sova lagom länge.
har du förlorat en vän? - Ja
gillar du att shoppa? - I lagom mängder och med lagoma mellanrum
har du varit i paris? - Nej
gillar du ormar? - Jag är neutral mot dem.
klarar du dig själv? - Det gör jag säkert. Men jag gillar inte att vara ensam för länge.
har du lagat mat? - Ja, klart.
är du klantig? - Snarare klumpig än klantig.
är du bra i skolan? - Jag klara ju det mesta men jag är inte superbra på något.
har du träffat en kändis? - Jaoo
har du velat göra saker men vågar inte? - Ja, ofta har det varit så.
vill du bara bort ibland? - Ja, vem vill inte det.
har du tältat? - Jajemän. Helt sjukt var det alla 3 gångerna.
har du lekt anden i glaset? -Ja, fast det var riktigt längesedan nu. Borde ta och göra det snart. OH! 
skäms du ibland? - Joo, rätt ofta faktiskt.
är du singel? - Yessss
har du kul just nu? - Jag sitter och skrattar inuti kan vi säga.
vad har du ätit idag? - Allt som går att äta som funnits i närheten av mig.
vilken film såg du senast? - Hmm, Mamma Mia tror ja
och med vem var det? - Mig själv och i vissa stunder med fadern som kom inrusandes då och då.
vad är din största önskan nu? - Haha, det vill ni allt bra veta. Men jag har 3 och alal är lika stora. (;
vem saknar du? - Människor jag inte träffat på länge eller inte hört av.
hur ofta sitter du vid datorn - Lite för ofta, sorgligt nog...
vad har du gjort idag? - Skolan, stan, suttit vid datan och sen TV:n och sen ännu mer data.
vad var det senaste du köpte? - Jeans.
när var det? - För ett antal timmar sen.
har du någon vän du litar på till 100%? - ja.
vad ser du ifram imot? - Höstlovet. MYCKET!
har du wax just nu? - Haha, what? Nej....
har du blogg? - Hmmm, jag tror inte dett. Vad är en blogg? :-/
när grät du senast? -Ingen aning faktiskt. Var ett tag sen. 
och varför? - I don't know
något du vill göra just nu? - Sova

hur mår du just nu? - Trött, annars är det la okaaaj.
hur ofta duschar du? - När jag känner för det. Varje dag.
när fick du en kram senast - Idag.
och av vem? - Några från klassen.
ångrar du något i ditt liv? - Klart jag gör.
ser du dig själv som smart? - Beror på vad som menas med smart...
Är du kär? - Nej, det är jag inte. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0