To help me through reality

Hejsan.
Har verkligen inte hunnit uppdatera idag.
Först så slutade jag ju sent och efter skolan var jag ju tvungen att rusa till läkaren.
Men allt gick bra där. Kan inte att jag blev så mycket klokare. Menmen. :)
När jag gick ifrån läkaren så stod det en bil precis bredvid trottoaren där jag går. Vid förarsidan så står det en polis. Bakom polisen står det två polisbilar där ytterligare ca 4 poliser till kliver ut med arga kliv. Undrar fortfarande vad det var som hade hänt men jag blev inte så mycket klokare för då såg jag att min buss stod på hållplatsen och jag var ca 200 m ifrån den. Snacka om att jag satte ett nytt rekord på 200 m med tung väska och allt. För vem vill stå ute i iskalla vädret som är nu? Puuuuh. Sen när jag äntligen kom hem var jag så sjukt hungrig eftersom jag inte ätit något annat än frukost(några skedar fil) och en pizzabulle på hela dagen eftersom jag började sent och inte tänkte bättre. Men nu har jag ätit och är mätt och go. Här även hunnit plugga lite. Eller skrivit någon mening på ett personporträtt vi ska ha på engelskan.
Menmen.
Nu ska jag ta och sätta på lite te. Som sagt har inte ätit mycket idag. (;
Hare gôtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0