That's why I keep in running

Nu är det snart torsdag igen. Veckorna kanske går rätt fort ändå. Men jag vågar inte säga det för högt eller för mycket för då kanske den stannar upp nu när jag behöver en paus.
Imorgon är det foto första lektionen, vilket gillas rätt mycket. :)
.
Idag har jag också pratat med en i klassen om hur jag tycker det är. Jag syns inte om man är i ett gäng. Blir helt enkelt nästan osynlig. Vet inte hur det går till. Det har inte varit så innan. Men jaja. Jag gör mitt bästa. Nu har jag i alla fall en som vet. Och det blir nog braaaa. :)
.
Just nu sitter jag och lyssnar på en låt som en jag känner har skickat in till melodifestivalens webbjoker. Jag är inget vidare stort fan till melodifestivalen men när någon man känner ska försöka ta sig dit så får man slösa lite pengar på en och annan röst. Och hittills så har det gått rätt bra. Om ni vill lyssna på låten gå in på svt.se/webbjokern låter heter "on my own". Och ligger just nu 1:a. Det är ett antal utslagningar kvar. Men det är assssnice! :)
.
Nu ska jag snart dra mig mot sängen eftersom jag börjar tidigt imorgon.
Puss hej. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre i klassen sen då!

Får ja ge ett tips, jag tror inte att du kan vänta på att alla andra ska ändras, det kommer inte hålla. Du måste förändra dig! Jag lovar det hjälpte mig

kram

fin blogg btw

2010-10-21 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0