Normally i try to run

Idag har det varit en rätt dyster dag. Det har varit grått och tråkigt och det har regnat. Fyyyy.
Men på matten idag så fick jag en fin komplimang av en klasskompis. Det lyste upp min dag. Man borde ge varandra komplimanger oftare man blir glad även om det bara är en liten sak. Vad som helst. :)
Jag kan inte säga själv att jag direkt överöser mina medmänniskor med komplimanger eftersom jag har blivit rätt tyst på senare dagar haha. Men det är något jag ska bättra mig på.
Man borde gå fram till personer som sitter ensamma i ens närhet och säga något snällt. Man vet ju hur glad man blir.
Människor tänk på det! Till exempel om någon i din klass sitter ensam och inte ser ut att trivas med det. Gå fram till den personen och prata. :) Det värmer.
-
Till en helt annan sak...
Förut så fick jag en kommentar som var onödig här. Om ni ska kommentera onödiga saker kan ni lika gärna skita i det. Seriöst alltså!
Jag tycker det är jätte roligt med kommentarer och blir jätteglad så fort jag får en eftersom min blogg inte är så stor och inte får så mycket kommentarer därför. Men jaaa. Onödiga kommentarer åker bort. Det är ju slöseri med eran tid att skriva något och om det är något som stör er behöver ni ju inte ens läsa min blogg överhuvudtaget...
Såå ja. Det var väl allt. (;
.
Nu ska jag sova.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med onödiga kommentarer kan man va utan!! gillar din blogg :)

2010-10-20 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0