Isn't it ironic, don't you think

Hade tänkt att uppdatera lite för en stund sen. Men då hakade hela datan upp sig så det blev inget alls.
Sen blev jag sugen på att ta ett bad så det gjorde jag också.
SJuuukt gött när det är kallt ute. :)
.
Idag så var det ju skolfoto. Kan säga att jag inte blev bra alls för vi fick se bilden. FFYFYFYFYFYFYFY!!!!
Sen så träffade jag maaaamii istan och utökade mitt busskort så att jag kan åka på helger och lov gratis. Ouioui.
Jag behövde jeans också eftersom jag vuxit ur mina andra, så jag blev två par rikare. :)
.
Snart ska jag försöka ta och ladda upp lite bilder från fotot i torsdags. Men då måste jag få den andra datan att fungera. Jaja. (;

Kommentarer
Postat av: I LIKE BIG BUTTTSS

LINN JAG LÄSTE PRECIS DIN BLOGG

2010-10-01 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0