Down, down

Hela dagen idag har gått sjukt fort och ändå så sjukt långsamt. Har gått som i ett töcken hela dagen för jag varit så sjukt trött. Så nu när inte House går ikväll, pga handboll, så ska jag försöka lägga mig tidigt. Lycka till säger jag till mig själv. Men det e la värt ett försök i alla fall.
För tillfället så sitter jag och lyssnar på musik. Typ asnice.
Men jag borde egentligen kolla på svenska novellen och på bokresensionsliknande saken. Men jaja. Det finns ju en dag imorgon med.
Imorgon ska jag till läkaren igen. Jag tänker försöka övertyga henne om att jag behöver starkare mediciner. Lycka till med det också Linn. Haha. Men det blir bara värre. Jaja.
Nu börjar snart biggest loser. Så ska placera mig framför soffan.
Ciaoo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0