Champion

Tjollahopp!
Just nu så har jag egentligen franska. Fast vi har egen arbetstid så jag placerade mig i en datasal. Undra varför...
Sen har vi en lektion på tv timmar kvar. Jag hoppas starkt på att jag slipper huvudvärken idag som jag får varje måndag eftermiddag. Men eftersom vi inte konstant ska lyssna och fixa till låtar idag så tror jag faktiskt det kan fungera. :)
.
Sen så ska jag träffa Emma på vägen hem. Dessa hemresor blir riktigt trevliga särskilt när vi båda är exakt lika sega efter långa skoldagar och bara sitter och skrattar åt allt som vi säger och som alla andra säger. Fy , vad fult egentligen. (:
Nu ska jag seriöst ta och jobba. Eller inte... Det lät bra i alla fall.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0