With me

Är hemma. Har iofs varit det länge nu. Men ändå.
Imorgon är det äntligen fredag igen. Asnice! (:
.
Idag har det varit lugnt. På fotot hände det inget speciellt. Hade en liten genomgång som jag skrev förut.
Sedan var det bamba, det är seriöst något med maten där. Jaja. Jag åt mackor. Men det funkar.
Efter den enorma lunchen så var det svenska och jag och några människor till hade ett boksamtal med läraren.
Åh, det gick inte jättebra kan jag ju säga. Alla satt och småfnissade lite för att Felix hade skrivit isprinsessan som namn. Så hans eviga smeknamn blir nu isprinsessan. Stackarn. (Måste nästan upplevas för att förstå humorn i det hela.)
.
Nu har jag pluggat lite engelska. Ska egentligen fortsätta med det. Men det kommer. :)
Tjoo så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0