when he said forever and always

Hejsan.
Första skoldagen avklarad igen. Fy, säger jag bara. Men det är ju bara ca 6 veckor kvar till nästa lov så det blir bara att hålla ut. :)
Kom hem lite efter 17 idag som vanligt. Det är inte okej att sluta vid halv fem nu när det börjar bli mörkt. Tänk om en månad då kommer det inte vara lite mörkt längre utan kolsvart. Menmen vad gör man?
Nu ska jag dra mig mot tv:n och biggest loser.
Puss.

Och ikväll på svt24 så kommer webbjokrarna till melodifestivalen sjunga. Det är bara 5 kvar nu och det ska bli två kvar innan kvällen är slut. Han som jag känner är fortfarande kvar. Asnice. Så ikväll blir det att slösa lite pengar på detta. "On my own" heter hans låt om någon missat det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0