Stay with me

Hejsan.
Idag har det varit fullrulle hela dagen. Eller halva i alla fall. Men det räcker.
Först så skulle jag iväg till läkaren. Från bussen kom det en väldigt sliten Josef. Haha.
Hos läkaren fick jag reda på att jag tydligen inte hade magkatarr så därför ska jag tydligen sluta med min medicin ett tag och se om det blir någon skillnad. Fyyyy är det enda jag kan säga. Jag orkar verkligen inte. Men jaja.
Sen åkte jag upp till mormor och morfar för att träffa en kompis där som skulle kolla på min morfars gamla kameror. Morfar var fotograf en gång i tiden. Asnice! :)
Så det är väl vad som hänt idag. Snart ska jag väl ta och dricka i mig någon. Jag hatar att jag inte kan tugga. Jag är så trött på flytande föda. (HAHA) Men ja ni fattar.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0