One more day

Ja, när man har lite tråkigt så gör man en liten lista man hittar, Så ja. Mycket intressant. Eller inte alls... (;


.

Senaste
Låt du hörde: The man who can't be moved-the script
Film du såg: Mamma mia
Mat du åt: te och macka
Kram: Angelica
Puss: Snusan
Känslan: trött och seg.
Resa: Eh, landet för ett antal veckor sen. Haha.
Glädje: Senast jag skrattade. Vilket jag gör typ konstant lättroad som jag är när jag känner för det. (;
Dröm: Jag kommer inte ihåg den. Jag brukar komma ihåg mina drömmar. Men när mitt minne är som det är så försvinner allt bara.
Person du träffade: Angelica
Personen du pratade i telefon med: Mormor
Personen du fick sms av: Annie
Gången du åt 7-eleven korv: Eh, är väldigt osäker om jag ätit korv där i så fall måste det vara en himla massa år sen eftersom jag inte gillat korv de senaste åren.
Gången du var utomhus: Igår.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några minuter sen
Saken du köpte: En cheeseburgare. HAHA!

Allmänt
Ska bli skoj: Hmmm, träffa Annie imorgon.
Ska inte bli skoj att: Att lovet snart är slut.
Sparar till: Inget speciellt för tillfället.
Pålägg som gäller: OST!!!
Önskar att jag var bättre på: Måla och sjunga. Just nu i alla fall. :)
Dagens dryck: Te.
Vad saknar du: Jaaaa, du...
Tre band/artister: The Fray, The Script och Rise Against.
Vad har du gjort idag: Träffat Angelica och ätit en massa. (;
Brukar du svära mycket: Nej, jag svär i huvudet men typ aldrig utåt.
Hur tidigt stiger du upp på vardagar: beror på mellan 6 och 9
På helgerna: mellan 8-10.
Vad ska du göra ikväll: Tv och datan. :)
Hur många timmar sover du per natt: Det blir oftast runt 6 timmar men ibland blir det även 9 timmar så det är olika. :)
Vem är snyggast i världen: Haha, det är svårt att säga eftersom jag inte sett alla människor. Men jag har la en och annan favorit det måste jag erkänna.
Vad är det för veckodag: fredag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag kommer inte ihåg vad som hände förra sommaren...
Favoritplagg i garderoben just nu: Oversize linnen för tillfället. :)
Längd:
ca 177 cm.
Vikt: Eftersom jag inte har kunnat äta så mycket så har jag gått ner men ca 54... (Och där gick jag ut med det också. Vad har hänt med mig?)
Byter gärna garderob med: Hm, är inte så insatt i andras kläder. Men någon med snygga kläder och en stor garderob. (; Haha.
Byxa eller kjol: Byxxxa.
Senast utlästa bok: Tusen gånger starkare
Mitt rum kan beskrivas som: grönt, lite halvstädat och rätt trevligt. :)
Mig själv med tre ord (just nu): Ehhh, jag kan inte...
Jag tränar: för sällan. Tyvärr. Jag ska seriöst sätta igång snart. Jag ska bli biff!
Jag ville bli när jag var liten:
Jag ville jobba på ett hunddagis. Haha. (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0