What can I say

HAHAHA, jag tror jag dör.

Kollade på västnytt idag för våran skola skulle vara med.
Men så visar de bara toaletterna och lite sånt inget när de skulle intervjua personer och så.
Men sedan så skriker fadern under rapport "SANDRA ÄR MEEEED" och jag flyger upp, men missar det.
Nu hittade jag det precis på nätet och kollade och nu är min röst känd. Om man lyssnar riktigt noga innan Sandra säger "ja, just det renovering" så hör man mig säga renovering eftersom hon hade glömt ordet. Allt är lite klippt för det var ett längre mellanrum emellan så det låter helt dumt. Menmen.
Jag fick mig ett litet trevligt skratt såhär på kvällen. (;

Nu ska jag återgå till Hollywood fruarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0