Forbidden love

Detta gör man när man inte vill läsa igenom tyskaglosor!
Namn:
Linn
Smeknamn: Jag har faktiskt inga eftersom de som kallade mig för linjalen har tröttnat. Vilket jag är väldigt glad för!
Längd: 176-177 cm
Vikt: För lite om vi plussar på ca 5 kg ser det lite bättre ut.
Skostorlek: 38- 39
Hårfärg: Brun för tillfället
Är du kär i någon: Det är alltid trevligt att vara, med nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag trivs faktiskt ganska bra här.
Tycker andra att du är attraktiv: hur skulle jag kunna veta det? och nej de tror jag inte.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Njaaaa. Jag är en fegis. (;


SENASTE...
Film du hyrde: Austrailia med Angelica för lääängeseeen
Film du köpte: Hmmm, ingen aning...
Låten du hade på hjärnan: Hjälp, jag vet inte. Jag har typ alltid någon låt på hjärnan så jag kommer inte ihåg vilken som var senast. 
Personen du ringde: Hmmmmmmm, ingen aning
TV program du tittade på: V.ä.n.n.e.r.
Personen du tänkte på: HAHA. HAHAH. 


FAVORIT...
Mat: Det mesta förutom stekta champinjoner och annat kraffs.
Låt: Skojar ni? Jag har typ 100 favoriter kan inte välja. 
Sport: Jag går inte i någon sport. Men jag gillar innebandy och badminton. 


ANTAL...
Gånger du varit kär: Det beror på hur man räknar men 2-3
Gånger ditt hjärta brustit: Det är helt än.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon gång.
Gånger du varit med i TV: Kanske 2-3 gånger. Och vem vet min axel kanske blir känd om någon dag (västnytt). (;


SENASTE...
Bok du läste: Min mammas gamla Lotta bok. Så sjukt rolig.
Personen du fick brev av: Får typ aldrig brev. Men det var säkert mormor. <3
Personen du fick sms av: Carro eller Annie. Orkar inte kolla efter vem det var av dem....

ÖVRIGT...
Är du seriös: jag kan vara.
Var har du ont: mår illa som vanligt om det räknas som ont. 
Använder du hårspray: Sällan.
Kan du stå på händer: Haha, om någon drar upp mina ben och håller i mig. 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Båda, fast olika tillfällen. 
Gillar du ketchup: Inte att äta rakt uppochner men på någon trevlig mat så funkar det finfint.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Oui.
Vad dansar du till: Inget om jag slipper. Ibland kan jag hoppa till lite om det kommer någon trevlig hopplåt.
Kan du sjunga: klart jag kan. Men det låter inte bra.
Mer värt än guld: Det vill alla veta eller hur?!
Spaghetti eller makaroner: Hmmm, tycker det är svårt att äta spaghetti, (har inga tänder kvar) men det är godast. Spaghetti alltså.
Ett land jag helst vill besöka: Hmm, England tror jag eller Irland.
Sparar till: Inget speciellt för tillfället.
Väntar på: lalalalalalalaa. *sjunger*
Pålägg som gäller: OH! det mesta fungerar. Äter som sagt det mesta. 
Dagens dryck: Innocent (smoothien) och påskmust. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0