Run Forest run.

Hörde precis något konstigt ljud utanför.
Trodde jag.
Sedan när jag vänder mig om ser jag en utav katterna som håller på att spy i min säng.
Jag förvandlas till världens snabbaste, flyger upp och slänger iväg henne. Okej, inte så brutalt.
Jag lyfte upp henne sprang och satte ner henne.
Hann precis.
Så nu sitter jag här med hjärtklappning och undrar vart dessa reflexer kom ifrån.
Nu ska jag börja packa lite inför morgondagen då det är klassresa.
Jag har bestämt mig för att var frisk imorgon.
Eller så får jag droga alvedon och nässpray.
Det kanske också funkar...
Men jag hoppas på det bästa. :)
Så därför kommer det antagligen inte vara mycket aktivitet här under helgen.
Sorgligt men sant.
Nu ska jag gå och hosta någon annanstans.
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0