På västfronten intet nytt

Försökte att skriva ett inlägg på No lektionen idag.
Det misslyckades totalt.

Efter bamba så hade vi håltimme.
Så jag och många fler satt ute på en bänk och på marken. Hur länge som helst.
Hjälp vad varmt det var!
Men riktigt skönt.
Man kan ju alltid hoppas på att blev lite trevligt brun också.

Sen så var det franska jag och Emma höll våran redovisning som blivit uppskjuten typ 500 år.
Jag rodnade, som vanligt. Så jag läste igenom hela texten så fort som möjligt, för att sedan kunna stå och vifta mig med pappret jag läste ifrån i ansiktet.
 
Efter skolan gick Emma och jag ut och köpte glass.
I shorts.
Vad är det för märkvärdigt med shorts?
Jag vet inte hur många människor som glodde ögonen ur sig när vi gick förbi.
Det är faktiskt maj och det är varmt. Det är tillåtet att visa sina ben då.
Eller har jag missat något? :/

Men nu är det plugg som gäller. Tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0